Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 8, 2011

Primii doi dinţi

Eu vroiam să scriu astăzi despre primul dinte, dar azi dimineaţă am constatat că trebuie să scriu deja despre primii doi dinţi. Yep, Radu are deja doi dinţişori.

De pe la două luni Radu a început să facă bale, muulte bale şi toată lumea ne spunea că o să-i iasă dinţii repede. Eu nu am crezut că chiar aşa de repede. Şi în plus, scopul  lui Radu era şi este în continuare, să bage în gură şi să roadă tot ce prinde în mână. La 6 luni fără 5 zile Cristi a descoperit primul dinte pe propriul deget. L-a capsat. Mi l-au arătat şi mie. Acum, când mă gândesc, poate a fost un pic mai agitat atunci, când a ieşit, dar nu ceva deosebit. Ne-a surprins pur şi simplu.

Şi dinţişorul a început să crească acolo singurel. Acum se vede bine şi se şi simte la fel de bine. Până astăzi, că de azi nu mai e singurel. Lângă el se vede în gingie încă o liniuţă albă: al doilea dinte. Era umflată gingia acolo de câteva zile şi astăzi a apărut.

Acum, Radu fiind alaptat, pentru mine sunt un real pericol dinţişorii ăştia. Recunosc că mi-ar fii plăcut să apară mai tarziu. Şi înainte să iasă mă mai muşca uşor. Îi plăcea lui să îşi facă masaj la gingii. Dar acum nu mai e doar gingia. Îl văd când se pregăteşte să mă muşte, că se agită înainte. Şi atunci îi spun: "Radu, să nu mă muşti, te rog frumos să nu mă muşti că mă doare!" şi îi tot repet. Şi mai şi scap fără să mă muşte. Dacă ajunge să mă muşte şi am zis AU, se uită la mine şi începe să râdă. Chiar îl amuză cum zic eu AU. Mi-am propus să nu mai zic, să nu creadă că e rost de distracţie, da nu prea reuşesc.

Ei, şi ăsta e abia începutul. Să vedem de acum încolo cum o fii.

No comments:

Post a Comment