Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, February 13, 2011

Meniul zilei

Astăzi a fost a doua zi în care Radu a mâncat şi de prânz diversificat, după 2 săptămâni şi jumătate de când am început diversificarea.

În meniu: supă cremă de morcov şi cartof. Astăzi mi-a ieşit mai bine decât ieri. Am tăiat un morcov şi un cartof un pic mai mărunt decât ieri, ca să fiarbă mai repede, şi am pus şi un pic mai multă apă ca să şi rămână şi apoi am pus în blender mai bine de jumătate de morcov şi jumătate de cartof. Am completat cu apă până a ieşit o cremă subţire. Bun, bun. Mie chiar mi-a plăcut. Nu o să pun sare deocamdată în mâncarea fiartă, dar e gustos şi aşa. Cu toate astea, Radu nu a mâncat prea multă din supa mea. Am pus-o în frigider şi am şi mâine.

Ieri a fost cu multe obstacole, dar până la urmă a ieşit bine. Am pus tot un morcov şi un cartof. Dar parcă morcovu nu s-a fiert foarte bine, că în blender au rămas câteva bucăţele mai mari. Le-am scos apoi. În bledenr am pus mult mai mult morcov decât cartof. Şi am pus prea puţină apă, că mi s-a evaporat toată şi a trebuit să completez. Fiind prima dată câns a mâncat aşa ceva, s-a strâmbat sublim. Eu, Cristi şi Adela am râs vreo 10 minute, de ne-a durut burta, de cât de fain a făcut. Dar s-a obişnuit cu gustul şi a mâncat foarte bine. Nu am făcut poze, că am zis că mai avem ocazia, dar azi nu s-a strambat deloc. Când introduc următorul aliment nou tre să fiu pe fază.

Lui Radu îi plac şi fructele pe care le mănâncă dimineaţa. A fost zile în care a mâncat tot. Am făcut următoarele combinaţii:
- Măr cu morcov: un măr ras pe răzătoarea de sticlă, mai puţin de juma de linguriţă de morcov pisat de aparat şi 8 linguri de suc de morcovi.

- Pară cu morcov: un sfert de pară sau mai mult dată pe răzătoare, mai puţin de juma de linguriţă de morcov pisat de aparat şi 8 linguri de suc de morcovi.

- Măr cu pară: un măr şi un sfert de pară date pe răzătoare.

Para a fost mare mare, iar merele sunt micuţe, dar bune bune, aduse de la bunici.

- Banană cu măr: un măr şi un sfert de banană date pe răzătoare.

No comments:

Post a Comment