Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, April 1, 2011

Leapşa: ce mă amuză la Radu

Onorez şi eu leapşa de la Joe. Nu credeam că o să scot aşa uşor 10 lucruri care mă amuză la Radu, dar imediat ce am început să mă gândesc, mi-au venit ca pe bandă rulantă mult mai multe. Aşadar, să purcedem:

1. Ce mă amuză cel mai tare e că Radu scarpină orice: jucăriile de pluş, zdrăngănitoarele - ca să facă zgomot, orice suprafaţă nouă - ca să vadă dacă face zgomot şi în caz afirmativ e super încântat şi o scarpină de numa, hăinuţele, pe mine şi pe Cristi. Tot scărpinatu e, câteodată, şi metodă de a apuca, însă fară succes, că în loc să apropie obiectul pe care vrea să îl apuce, îl îndepărtează.

2. Cum e foarte concentrat când se joacă şi îşi ascute buza de sus.

3. Cum pune degetul pe buline, capete de şuruburi (la scaunul de masă), găurele din jucării (unde sunt ascunse şuruburi), tot foarte concentrat.

4. Cum îl trage pe Cristi de ureche: parcă se apleacă să îi şoptească ceva, îl apucă şi în cazul nefericit pentru Cristi, îl şi muşcă.

5. Cum se uită minute în şir, foarte serios şi fix, când întâlneşte o persoană necunoscută.

6. Când îl alăptez îşi cocoaţă picioarele pe mine, le ridică şi îşi scoate şosetele din picioare, mă prinde de nas şi încearcă să îmi bage degetele în gură. Când era mai mic, se trăgea singur de păr şi se scărpina în cap. Acum a mai evolut.

7. Cum face inundaţie în baie când la băiţă, că abia îmi rămâne apă în văniţă, să îl spăl. Abia aştept să montăm vana, să aibe copilul loc şi apă să se joace, că văniţa lui de mult nu mai face faţă.

8. Cât e de încântat când îşi bagă mâna în mâncare şi după aia tot închide şi deschide pumnul plin de piure.

9. Cum mă aşteaptă cu gura deschisă când îi e foame sau îi place mult mâncarea, de parcă mi-ar zice: "Hai, mama, nu vezi că mi-e foame?"

10. Ce mocuţă face când îi pun în echilibru câte un cubuleţ sau o piesă de clemmy pe cap.

Gata! Ce amuzant a fost!

P.S. Acum văd că nu era musai 10, dar dacă aşa a ieşit, îi bun şi aşa.

1 comment:

  1. Top zece - suuuuuuuuuuuuper tare !!!!!!!!!!!!

    Va pupam !!! Taicutu si babi !!!!!

    ReplyDelete