Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 6, 2011

Bilanţ la 9 luni

Am fost la medic la cântarul oficial. La 9 luni, Radu are 11kg 600 si 75 de cm, e pufos, sănătos, vesel şi voinic. Eu mă topesc când îl văd că râde cu gura până la urechi şi se trage cu degeţelele de cârlionţii blonzi şi chiar când mârâie că nu îi convine ceva pentru că mai nou mârâie deschizând gura maaaare mare, cât poate el de mare, şi spune un "aaaaaaaaaaaaa" prelung, după care se uită atent la noi, să vadă dacă obţine vreo reacţie.

Fiindcă e băiat mare deja, i-am luat o tricicletă. E înnebunit după ea. Ar vrea să îl plimbăm toată ziua. Stă confortabil, relaxat, lăsat pe spate, se ţine de bara de protecţie şi din când în când apasă pe butoane. Dacă el are chef de plimbare şi eu mă opresc, protestează. E la fel de încântat şi când stă lângă ea şi îi invârte roţile şi pedalele. A mai primit şi o păpuşă care râde dacă o gâdili sub braţe. Se uită la ea foarte circumspect şi nu e în clar ce e cu ea. Dacă i-o dau sa o ia în braţe, se dă înapoi şi o împinge cu mâna. E tare haios.

Radu a prins o viteză extraordinară la mers "în patru labe" şi în duminica Floriilor s-a ridicat prima dată în picioare, perfect vertical. De atunci ridicatul în picioare a devenit sport preferat şi scop în sine. Merge foarte hotărât spre orice de care se poate ţine şi ridica în picioare. Şi uite aşa facem amândoi mişcare în fiecare zi.

1 comment:

  1. Si noi suntem topiti de bucurie si de drag, iar Radu este darnic si ne ofera cu perseverenta motive sa fim fericiti.Poate ca mai si "maraie", dar noi am obsevat ca atunci cand este pozat sau filmat (ceea ce ii place foarte mult), rade, canta si danseaza ca un actor profesionist. Si sa nu uitam ca inainte de 9 luni, de Sfintele Pasti, a dat "coic, cioc" cu oua rosii, cu toti cei dragi lui care i-au spus Hristos a inviat! Cu mult drag babi si taica !!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete