Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, May 14, 2011

Al treilea dinte

A apărut şi al treilea dinte: incisiv cental dreapta sus. Şi-a anunţat venirea cu surle şi trâmbiţe. De ceva vreme Radu se trezea noaptea de 4-6 ori cel puţin şi sâmbăta trecută a fost punctul culminant. Se trezea, mârâia, plângea şi se liniştea doar în braţe, iar când îl puneam înapoi în pat iar se trezea şi tot aşa.

Până la urmă am dormit cu el la noi pe piept, la Cristi vreo 3 reprize şi una la mine. Mi-am adus aminte cum dormea la mine pe piept când era micuţ, dar acum e o mică mare diferenţă de greutate. Am visat tare frumos cât a dormit la mine: în vis ţineam în braţe un viţeluş tare drăgălaş şi nu vroiam nici cum să-i dau drumul. Era tare greu, dar io ştiam că tre să-l ţin în braţe să-l protejez. M-am distrat când m-am trezit. Nu ştiu dacă noi am dormit 2 ore, adunând toate reprizele din noaptea aia.

În plus, sâmbătă şi duminică Radu a avut şi puţina febră: 38.2, când am măsurat-o. A trecut fără intervenţii şi luni am văzut pe gingia umflată o liniuţă mai inchisă la culoare, iar marţi a apărut un colţişor. Acum e o liniuţă şi deocamdată nu se vede nimic la vecinul de lângă. Eu tare sper ca vecinul să fie mai liniştit.

No comments:

Post a Comment