Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 14, 2011

În al noualea cer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ne-am întors acasă din "al noualea cer" doar fizic, căci cu gândul suntem încă la Radu şi la tot ce am simţit privindu-l, jucându-ne cu el şi bucuria incomensurabilă ce ţi-o poate da o "DRAGOSTE MICĂ !!!" aşa cum îi zice babi. Am stabilit cu el să-mi zică taica, am discutat ca între băieţi, am ieşit împreună în curte, căci afară a fost o zi superbă de primavară, 12 martie 2011, unde Radu a dormit în căruţul lui, două ore şi un sfert. L-au trezit pe rând, un claxon neavenit, o ceartă într-o haită de câini, un vecin care tăia fier cu un flex, dar de fiecare dată, parcă asigurându-mă că este în regulă, că acceptă şi acest gen de inoportunităţi, şi-a continuat programul de somn. Este atât de frumos şi când doarme, iar extazul meu maxim a fost când mi-a zâmbit în somn şi ca să îmi ofere şi mai mult, după câteva secunde de la zâmbet, a râs aşa frumos, cum numai el ştie. Şi cum să nu fie copilul fericit când are aşa părinţi extraordinari. Oana este o mamă grozava şi Cristi un tătic fericit, iar Radu se deschide ca un boboc de floare când se uită la ei. Este de prisos să întrebe cineva cât suntem noi, bunicii, de fericiţi cu aşa comori, pentru că asta se vede şi din avion. SUNTEM TOPIŢI !!!
Cu toată bucuria şi dragostea noastră, vă dorim multă sănătate, fericire, noroc, împliniri şi tot binele din lume !!! Petrică şi Maria, alias taica şi babi.

1 comment:

  1. Ce frumos ai scris, măi tăicuţule. Mulţumim şi vă aşteptăm pe la noi cât mai des.

    ReplyDelete