Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

Am fost la teatru

Duminică am fost la teatru de păpuşi cu Radu, în mall. Şi dacă tot am mers în mall, am zis să şi mâncăm toţi 3 în oraş. I-am pregătit lui Radu supa şi am luat-o cu noi la pachet.

Am ajuns cu câteva minute înainte să înceapă piesa. Era muuultă lume, copii, părinţi, bunici. Radu era tare curios şi mirat şi se uita cu mult interes în jur. Şi se auzeau în difuzoare cântecele pentru copii. Cred că le-a recunoscut, că şi acasă le ascultă toată ziua. A început piesa, dar Radu era mult mai preocupat de proprii papuci şi de lumea din jur. Eram tare curioasă dacă observă marionetele şi dacă îi plac. Cred că le-a observat doar în treacăt şi nu i-au atras prea mult atenţia.

Nu a durat mult şi s-a plictisit, nu a mai vrut să stea. Am mers să mâncăm. L-am instalat într-un scaun de copilaşi de acolo. Nici asta nu i-a plăcut. A mâncat doar câteva linguriţe. A fost mai interesant să ne plimbăm pe acolo.

Trebuie să exersăm mai des mâncatul în oraş şi, când o fii mai mărişor, mai mergem şi la teatru de păpuşi.

No comments:

Post a Comment