Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, April 27, 2012

Puiul şi elefantul

Dialog cu Radu:

El: Îl doare pe pui!

Eu, total uimită de afirmaţia lui fără nici o legătură cu ce s-a întamplat recent: Pe care pui îl doare?

El, hotărât: Îl doare!

Eu, total nelămurită: Unde e puiul?



El: L-a călcat elefantul!

Eu, mască: Cred că îl doare dacă l-a călcat elefantul, dar sigur o să-i treacă!

Habar nu am de unde i-a venit asta. Nu îmi amintesc nici o poză în nici o carte pe care o are în care un elefant să fii călcat vreun pui, nu i-am povestit aşa ceva niciodată. Sunt în totală ceaţă. Mai multe informaţii nu am obţinut de la el. Nici nu am mai încercat. Mă întreb dacă în căpşorul lui are legătură cu vreo imagine reală pe care a văzut-o pe undeva s-au şi-a imaginat?

No comments:

Post a Comment