Radu

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 29, 2011

De prânz și de cină

Meniul de azi a fost rapid de făcut, ușor și foarte gustos. Radu a savurat mâncarea. La prânz i-am făcut spanac, iar la cină, mămăliguță cu brâză și smântână. Iată și rețetele:

Spanac: Radu a mai  mâncat de multe ori până acum spanac, dar i-am pus frunzele în zamă, alături de alte legume. Azi am zis să i-l fac piure și am adaptat pentru el rețeta pe care o fac pentru noi. Am opărit frunzele, le-am stors și le-am tocat nu prea mărunt. Am pus în cratiță puțin ulei  de măsline, lapte, un cățel de usturoi tocat mărunt, mărunt, spanacul și câteva granule de sare. (Am început de vreo săptămână să îi pun puțină sare în mâncare.) Lapte am pus la ochi, cât să  subțieze puțin compoziția și să se facă puțin sos, nici să plutească frunzele, nici să fie prea tare. Am lăsat să fiarbă vreo 10 minute, până spanacul s-a muiat bine. Separat i-am fiert un ou tare și i-am pus jumate de gălbenuș lângă.

Rezultatul: a mâncat tot. A fost delicios. Nici nu am avut frunze multe, dar nu a mai rămas nimic.

La cină i-am făcut mămăligă cu brânză și smântână. Am făcut așa: Am pus apa la fiert cu puțină sare și am incorporat treptat făina de la buna Ana, care e foarte fină și trebuie să pun foarte puțină o dată, ca să nu mă trezesc cu cocoloașe. Când a fost gata mămăliga, am pus puțină smântână, mai mult iaurt de casă și urdă tot de la buna Ana. E a doua oară când îi fac rețeta asta și e încântat.

No comments:

Post a Comment